REGULAMIN EDUKACYJNEJ GRY TURYSTYCZNEJ
wersja robocza
§ 1. Zasady Gry
- Gra odbywa się w terminie od ... do ... w oparciu o rozmieszczone na wybranym terenie tabliczki z kodami QR.
- Organizatorami gry są ....
- Celem Gry jest zapoznanie jej uczestników z wybranymi informacjami, w tym dotyczącymi historii Armii Krajowej z równoczesnym zwiedzaniem miejscowości w której umieszczane są tabliczki z kodami QR.
- Zadaniem uczestników Gry jest przemieszczanie się pomiędzy poszczególnymi miejscami i udzielenie przede odpowiedzi na udostępniane pytania. Dla każdego miejsca dostępne są 3 pytania testowe z 3 możliwymi odpowiedziami.
- Możliwe jest udzielanie odpowiedzi przez Internet.
- Udzielenie powtórnych odpowiedzi na pytania testowe możliwe jest po upływie co najmniej tygodnia od udzielenia poprzednich.
- Organizator nie zapewnia opieki medycznej dla osób uczestniczących w Grze.
- Uczestnicy poruszają się podczas Gry na własną odpowiedzialność.
- Uczestnicy przystępując do Gry biorą na siebie pełną odpowiedzialność prawno-cywilną na cały czas trwania Gry. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność za taką osobę ponoszą rodzice/opiekunowie prawni.
- W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play bądź utrudniania Gry innym uczestnikom, Organizator ma prawo wykluczyć uczestnika w dowolnym momencie Gry. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowania uczestników mogące naruszyć porządek publiczny lub dobra osobiste osób trzecich.
- Organizator nie jest stroną między uczestnikami a osobami trzecimi, których dobra mogą być naruszone w czasie Gry.
§ 2. Udział w Grze
- W Grze mogą uczestniczyć zarówno osoby pełnoletnie, jak i niepełnoletnie.
- Udział w Grze jest bezpłatny, tzn. nie jest wymagane żadne wpisowe.
- Warunkiem udziału w Grze jest rejestracja uczestnika obejmująca podanie pseudonimu, adresu emaliowego i statusu zawodowego oraz opcjonalnie dodatkowych danych, w tym o uczestniku (m.in. nazwa szkoły lub uczelni, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania, itp.) – dane te dalej są nazywane danymi biograficznymi.
- Uczestnikami gry są jedynie pojedyncze osoby (co wynika z w/w rejestracji).
- Rejestracji należy dokonać przed pierwszym odpowiadaniem na pytania testowe.
- Poprzez rejestrację uczestnik wyraża zgodę na:
- wzięcie udziału w Grze na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
- publikowanie przez Organizatora na własnej stronie internetowej, w portalach społecznościowych oraz w informacjach medialnych wyników gry z pseudonimami uczestników.
- Możliwe jest zarejestrowanie uczestnictwa w grze uczniów i studentów z innych szkół i uczelni, które nie są ujęte w wykazach. Takie szkoły i uczelnie należy zgłaszać z wyprzedzeniem z wykorzystaniem formularza kontaktowego.
§ 3. Ocenianie udziału w Grze
Podczas udziału w Grze przyznawane są punkty:
- za podanie przy rejestracji wszystkich danych biograficznych - 10 punktów;
- za wybranie prawidłowej odpowiedzi w każdym z 3 pytań dot. zwiedzanego miejsca:
- przez Internet bez podpowiadania 3 punkty, po jednej podpowiedzi - 2 punkty, a po dwóch podpowiedziach - 1 punkt
- przy miejscu bez podpowiadania 9 punktów, po jednej podpowiedzi - 6 punktów, a po dwóch podpowiedziach - 3 punkty
- za każdą prawidłową odpowiedź na 25 pytań testowych dotyczących odzyskania przez Polskę niepodległości - 6 punktów, po jednej podpowiedzi - 4 punkty, a po dwóch podpowiedziach - 2 punkty. Nie ma ograniczeń na miejsce udzielania odpowiedzi.
- za wpis do księgi gości 20 punktów;
- za wypełnienie ankiety dotyczącej gry 20 punktów;
- po 5 punktów za każdą z 3 rekomendacji gry znajomym.
Tak więc za aktywność w grze poza odpowiedziami na pytania dostępnymi w zwiedzanych miejscach można uzyskać w 215 punktów (10 + 150 + 20 + 20 + 15 = 325).
Przykładowo przy 15 miejscach można uzyskać jeszcze 405 punktów (15 * 3 * 9 = 405).
Zatem w takiej grze maksymalnie będzie można uzyskać 730 punktów (325 + 405 = 730)
§ 4. Nagrody w Grze
W zależności od liczby uzyskanych punktów uczestnikom gry przyznawane będą wirtualne odznaki:
- Złota odznaka - liczba uzyskanych punktów: co najmniej 90% możliwych;
- Srebrna odznaka - liczba uzyskanych punktów: co najmniej 75% i mniej niż 90%;
- Brązowa odznaka - liczba uzyskanych punktów: co najmniej 60% i mniej niż 75%.
Można będzie wydrukować sobie dyplom potwierdzający przyznanie odznaki.
Inne nagrody będą podawane oddzielnie dla każdej Gry.
§ 5. Postanowienia końcowe
- Regulamin Gry znajduje się na stronach internetowych Organizatorów.
- W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym regulaminem, głos rozstrzygający należy do Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia, przedłużenia lub przerwania Gry z ważnych przyczyn.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie.
- Wszelkie uwagi i zapytania należy przesyłać na adres: gra@armiakrajowa.org.pl